2008年10月28日 星期二

時刻


過了一個美滿的星期日.在我人生中留下另一個重要的日子.十月二十六日不單是我女朋友的生日,更係我向佢PROPOSE的日子.
生命有好多重要的時刻,印象最深刻的係…
細細個返小學凡的第一天,係操場奔跑,因為見到個操場實在太開心啦!跟住個風紀捉住我:『喂!唔準跑,而家罰你企!』跟住我就喊!第一日返學就俾人罰!
細細個朗誦比賽, 老師帶我地去沙田第一城的MCDONALD食早餐.跟住仲鼓勵我們,教我如何表現自己,放鬆心情!我係呂明才小學的朗誦比賽拿了個優異獎.
細細個同老豆去印尼旅行,記得天未天光便騎馬到婆羅門火山睇日出,我凍到口水鼻涕都流出黎,但我都無出聲,死忍!
……
人生有好多回憶值得回味.展望將來.

沒有留言: